niedziela, 22 kwietnia 2012

Przeprosiny

Cześć Kochani ! ;) Chciałabym Was bardzo bardzo przeprosić za tak długą przerwę tutaj ale nie mam zbyt dużo czasu na dodawanie tutaj postów, szczerze mówiąc to nie mam pomysłów na posty, proszę abyście dali mi jakieś fajne pomysły na ciekawe notki, żeby ten blog nie był nudny i też nie musiała go skasować po paru miesiącach. Aha, a co do wywiadu nie dodawałam go bo musiałam go odesłać i czekałam na potwierdzenie także wywiad pojawi się tutaj i na photoblogu w przyszłym tygodniu. Jeśli przypadkowo trafiliście na bloga zapraszam także tutaj:
www.hammeringcherry.photoblog.pl


Zdjęcie powiększy się jeśli na nie klikniecie!


5 komentarzy:

  1. nie wiem czy mój pomysł przypadnie ci do gustu, ale jeśli byś chciała to mogłabyś pisać notki w stylu takim jak dziewczyna tu http://everyxmoment.blogspot.com/2012/04/zakupowy-haul.html lub robić zdjęcia dla swojego makijażu lub paznokci nie wiem czy ci to sie podoba tak tylko podrzucam pomysł ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda mi się pisać w taki sposób ale nic nie obiecuję, bo obecnie nie chodzę na zakupy a nie lubię robić zdjęcia ciuchów które na daną chwilę kupiłam, wolę wchodzić na stronę sklepu i brać zdjęcia z niej, także nic nie obiecuję , ale może coś w takim stylu się pojawi ;)

      Usuń
  2. Cudowne te Twoje zestawy jest się czym inspirować :)

    OdpowiedzUsuń