piątek, 8 czerwca 2012

Asymetryczne spódnice wiosna 2012

Cześć! Tak jak obiecałam jest post o asymetrycznych spódnicach i suienkach. Jeśli odwiedzacie mojego photobloga na pewno zauważyliście, że mam totalnego bzika na punkcie takowych spódnic tudzież sukienek. Możecie tam znaleźć mnóstwo zestawów z tymi własnie sukienkami i spódnicami do tego buty lity i body ! ♥ 
Sama ostatnio zakupiłam sobie taką własnie spódnice i sukienkę teraz czekam jedynie na moje lity które idą, aż ze Stanów, w sumie mogłam sobie je kupić jak byłam w LA, ale wtedy jakoś nie miałam obsesji na ich punkcie i uważałam, że na chwilę obecną nie były mi potrzebne.

Najmodniejsze w tym sezonie spódnice i sukienki są asymetryczne - z tyłu długie, z przodu odważnie odsłaniają nogi!


Asymetryczne spódnice w tym sezonie powinny być przede wszystkim delikatne i zwiewne. Materiał musi być miękki i lekki, wówczas podczas  chodzenia, gdy obszerniejszy tył chwyta wiatr wygląda siew wyjątkowo zmysłowo. Ale są dwa sposoby na noszenie tego trendu. Jeden romantyczny, drugi ostry i rockowy. Obydwa sprawdza się świetnie.



8 komentarzy:

  1. Druga część postu zerżnięta z polki.pl
    (http://polki.pl/moda_trendysezonu_artykul,10028399.html)
    widać, że stać cię tylko na "kopiuj-wklej" -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byś umiała czytać to wszystko jest skopiowane z tej strony...

      Usuń
    2. więc stać cię tylko na kopiowanie artykułów?
      i to mają być notki osoby, która interesuje się modą?
      nie potrafisz nic sama napisać, a może nie masz swojego zdania w tych tematach?
      To trochę żenujące.

      Usuń
    3. Jest skopiowane tylko od Asymetryczne spódnice, mam swoje zdanie na ten temat ale bardzo mi się śpieszyło a zależało mi na dodaniu tej notki :)

      Usuń
  2. Dlaczego nie akceptujesz komentarza?
    Boisz się prawdy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A cóż tutaj do bania się prawdy nie akceptowałam bo po prostu nie było mnie na blogu.

      Usuń
  3. siem :D
    mogłabyś poprawić czcionkę, bo źle się czyta jak jest tak rozciągnięte ;p

    OdpowiedzUsuń