poniedziałek, 18 czerwca 2012

Shinybox

Witajcie moje perełki!
Jak obiecałam jest i notka, zaraz również dodam zestaw na photobloga, a więc dzisiaj przychodzę do Was z box'em nie będzie to glossy box czy kiss box, tylko nowy shinybox. Pewnie dużo z Was czytało na ten temat, jeśli nie macie tam konta to jak najbardziej polecam założyć, jest to darmowa strona na której możecie wygrać produkty do twarzy,ciała, włosów itp. Zresztą zaraz same będziecie mogli zobaczyć co jest w box'ie czerwcowym. Oczywiście wszystko jest darmowe dostawa jak i również paczka, w skrócie postaram się Wam wyjaśnić o co chodzi: A więc przede wszystkim trzeba się zalogować w link który dostaniecie pod zdjęciami, następnie uzupełnić profil piękna za co jest 20 shinystars, następnie trzeba uzbierać jeszcze 80. Pewnie zastanawiacie się jak to zrobić ? A więc to nic trudnego wystarczy wysyłać link polecający do znajomych czym więcej osób się w niego zarejestruje tym Wy będziecie mieć więcej tych oto gwiazdek. Za każdą osobę która się zarejestruje w link jest 5 shinystars. Gdy co miesiąc będziecie zbierać po 100 shinystars co miesiąc będziecie dostawać inne boxy. Mam nadzieję, że post się Wam spodoba i dużo z Was będzie się rejestrowało :)
Właściwie nie wiem co mam tutaj Wam więcej napisać dlatego dodam same zdjęcia:











A ja kochani zapraszam do rejestracji pod tym własnie linkiem :
http://shinybox.pl/?ref=34579e4


7 komentarzy:

  1. A tak na poważnie, na serio bez żadnych dopłat za uzbieranie 100 gwiazdek dostałaś ten zestaw? Bo sama zaczęłam zbierać, ale nie jestem przekonana czy to nie jest jakaś ściema czy cos. :)
    Byłabym wdzięczna za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak uzbierałaś 100 pkt :D ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis, zaraz się zarejestruje :)
    zapraszam do mnie
    http://connectsustofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. płaciłaś za przesyłkę ??

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebawem wybieram się na ślub. Mogłabym prosić Cię o skompletowanie dla mnie jakiegoś outfit'u? Szukam bladoróżowej sukienki z takiego delikatnego materiału, trochę taką ,,pufkową'' jak to się mówi, ale kurcze kompletnie nie wiem, jakie dobrać dodatki. Może pomogłabyś?

    OdpowiedzUsuń
  6. super sprawa, super kosmetyki, super blog, super fbl !

    OdpowiedzUsuń
  7. WSZYSTKO JEST ZA DARMO !!!! Gdyby tak nie było, nie pisałabym, że jest za darmo, za nic się nie płaci ani za paczkę ani za przesyłkę. Wystarczy rozsyłać linki jeśli ludzie się rejestrują w link to wtedy za jedna osobę dodaje się 5 shinystars :)

    OdpowiedzUsuń