środa, 29 maja 2013

Must have LATO 2013

Cześć moi kochani ! :) 

Po dłuższej przerwie wracam, nie wiem na jak długo na pewno sporadycznie będą pojawiać się jakieś posty, myślę nad zmianą tematyki tego bloga. Ale zobaczymy co czas pokaże. Jak na razie dzisiaj miałam krótko zajęcia więc postanowiłam wreszcie coś tutaj napisać, teraz będę miała dłużą chwilę bo jutro rano już będę w Poznaniu, także będę się starała się pisać na bieżąco, nie wiem co z tego wyniknie ale mam nadzieję, że same plusy! :) Ale przechodząc do dzisiejszego tematu chciałabym pokazać Wam mój must have na lato 2013. 







Wydaje mi się, że większość z tych rzeczy uda mi się kupić.
Ta torebka marzy mi się od kiedy pamiętam. Ale nie jestem w stanie wydać na nią aż tyle. Jej oryginalna  cena $2,500.00. Mam nadzieję, że wpadnie kiedyś w moje ręce *.* 

Buziaczki ! <3

5 komentarzy:

  1. Szorty wyglądają git ;) Niedługo dodaję wpis o rzeczach na lato w niskich cenach, także zapraszam na AidualOne.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna lista must have :)
    Ja bym w życiu nie dała tyle za torebkę...

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. szorty <3

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczne buty! fajny blog, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tych butach z przezroczystościami.... ahhh :)

    OdpowiedzUsuń