poniedziałek, 10 czerwca 2013

LATO

Cześć kochani! Wiem, że ostatnio nie tylko zaniedbuję bloga ale również i photobloga. Postanowiłam dzisiaj zrobić taką lekką letnią notkę w której odpowiem na parę pytań. Znalazłam dwa rodzaje pytań które całkiem przypadły mi do gusty i zrobię dwie serię tego postu. Jutro lub w tym tygodniu pojawi się kolejny post z odpowiedzią na drugą część pytań. Mam nadzieję, że taki post przypadnie Wam do gustu i równie chętnie odpowiecie na te pytania:) Także zapraszam do czytania!:

1. Kiedy kończy ci się szkoła?
Więc tak szkoła kończy mi się kiedy oddam ostatnie dwie prace, czyli w czwartek:)
2. Ile będą trwały twoje wakacje w tym roku?

Od 13 czerwca do 1 października. Czyli dość długo:)
3. Z czego się najbardziej cieszysz w tym lecie?

Cieszę się najbardziej z tego, że mnóstwo czasu spędzę w Poznaniu z moimi bliskim, wybieram się też z przyjaciółką nad morze i być może z moim chłopakiem gdzieś pojedziemy może Hiszpania lub Cypr:)
4. Jedziesz na jakiś urlop? Jak tak to na jaki?

Tak, na pewno nad morze z W. ale też może na Cypr lub do Hiszpanii z moim chłopakiem:)
5. Jaka jest twoja piosenka lata?

Nie mam jakiejś specjalnie wakacyjnej, ale ostatnio dużo słucham piosenek Tygi. 
6. Jaki jest twój ulubiony trend tego lata?

Pastele oraz krótkie bluzki ze spodenkami z wysokim stanem.
7. Masz jakieś letnie tradycje?

Nie nie mam
8. Jedziesz na jakieś obozy/ kolonie?

Nie
9. Jaki jest twój ulubiony snack w lecie?
Truskawki ze śmietaną, lub z cukrem:)
10. Masz jakąś prace w wakacje?
Nie
11. Masz ulubione letnie wspomnienia? 

Tak, mam mnóstwo wspaniałych wspomnień ale jedne z lepszych to takie na które jeżdżę ze znajomymi.
12. Jaki jest twój ulubiony letni produkt?

Filtr do twarzy
13. Wolałabyś się opalać czy być w wodzie?

Nie lubię leżeć plackiem i nic nie robić, dlatego zdecydowanie wolę być w wodzie.
14. Idziesz na jakieś koncerty w tym lecie?

Nie, raczej nie.
15. Wolisz nosić japonki czy sandały?

Sandały.
16. Co chcesz wynieść z tego lata?

Dużo wspaniałych wspomnień i spędzić jak najwięcej czasu z bliskimi! 




Buźka i udanych wakacji kochani! <3

1 komentarz:

  1. Super blog ;)
    Zapraszam do mnie i mam nadzieję, że odwdzięczysz się komentarzem i dodasz do obserwatorów :D :
    http://dreamerfrompoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń