czwartek, 13 czerwca 2013

Moda 2013: trendy na wiosnę-lato 2013

Hejka kochani, jak notki nie pojawiały się praktycznie w ogóle to teraz będą pojawiały się prawie codziennie! Od dzisiaj mam oficjalnie wakacje, zaniosłam ostatnie prace i mogę cieszyć się wakacjami! Jutro z samego rana jadę do Poznania, także pewnie już tam dodam Wam jakiś post, w sobotę szykuję się domówka u mojego kolegi. Także mam zamiar cudownie spędzić te wakacje, jak na razie mam mnóstwo planów w głowie, ale czy coś z tego wyjdzie tego nie wiem. OBY! A co do tematu dzisiejszej notki jak widzicie po tytule będą to trendy na wiosna-lato, w prawdzie wiosna się kończy, ale to co jest modne w wiosnę najczęściej jest modne w lato:) Więcej informacji można przeczytać na wizaz.pl, skąd ja wzięłam informację. Także zapraszam do czytania:


Tęcza kolorów 
Będziemy wybierać między delikatnymi, kobiecymi pastelami (pudrowym różem, pistacją, błękitem), a ostrymi neonami (limonka, oranż). Gdzieś pomiędzy nimi pojawia się kobalt i żółty. Powraca geometryczny colorblocking, supermodne są szerokie kolorowe pasy.



Czerń + biel
Totalny hit, jeden z najważniejszych sezonu wiosna-lato 2013! Graficzna, czarno-biała szachownica, szerokie pasy, op-artowe wzory to teraz absolutny must have. Wersja dla odważnych - czarno-białe wzory od stóp do głów. Wersja "bezpieczniejsza" to kraciasty lub pasiasty t-shirt lub torebka.



Szaleństwo wzorów
To nie jest sezon dla minimalistek. Hitem wiosny i lata 2013 będą miksy wzorów, kolorów, materiałów i faktur. Stawiamy na orient (origami, azjatyckie malunki, jedwab), kwiaty i motywy roślinne(dżungla), kalejdoskopowe wzory powodujące złudzenia optyczne oraz wzory zwierzęce (cętki, węże).



Sport Deluxe
Nie musisz kochać sportu, ale w sezonie wiosna-lato 2013 musisz pokochać sportowy styl. Hitem, podobnie jak w ubiegłe lato, są sportowe staniki i body, krótkie, odsłaniające brzuch topy oraz kurtki baseballówki a'la lata 90.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz