środa, 12 czerwca 2013

LATO part II

Cześć kochani, dzisiaj dodaje prawdopodobnie ostatni post w Warszawie. W piątek jadę już do Poznania i zostaję tam całe wakacje! Mam w planach wyjazd nad morze na początku lipca na dwa tygodnie z moją najlepszą przyjaciółką. Dzisiaj chciałabym dodać Wam obiecany w poprzedniej notce post odpowiedzi na pytania o lecie. Mam nadzieję, że tamten post przypadł Wam do gustu i ten również się Wam spodoba:) Pytania przetłumaczyłam z angielskiego, także zapraszam do czytania:

1. Gorąco czy zimno?
Uwielbiam jak jest ciepło. Ale nie też tak strasznie gorąco, jeśli chodzi o Polskę to taka temperatura która najbardziej mi odpowiada to tak 22-25 stopni.
2. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
Lato ale lubię też zimę
3. Plaża czy basen?
Zdecydowanie plaża, ale lubię też czasem poleżeć nad basenem
4. Jakie jest twoje ulubione zajęcie w lecie?
Ostatnio zaczęłam 'ostro' ćwiczyć, zaczęłam trochę biegać, robię ćwiczenia na nogi, brzuch i pośladki.
5. Jaki jest twój idealny strój lato?
Hmm chyba taki który nie jest obcisły, przede wszystkim musi być wygodny i luźny:)
6. Szorty czy spódnice?
Lubię i szorty i spódnice
7.Must have tego lata?
Ostatnio robiłam notkę na ten temat, dlatego nie będę się bardzo rozpisywać i podam Wam po prostu link do tego postu: http://hammeringcherry.blogspot.co.uk/search?updated-max=2013-06-10T07:11:00-07:00&max-results=1
8. Jedziesz na obóz lub kolonie ?
Nie
9. Jedziesz na wakacje?
Tak, na początku lipca jadę z moją przyjaciółką nad morze na dwa tygodnie, później wybieram się gdzieś z chłopakiem.
10. Czy jesteś osobą która nosi okulary słoneczne?
Szczerze muszę się przyznać, że rzadko noszę okulary przeciwsłoneczne, czasem mi się zdarzy, ale rzadko.
11. Ulubione jedzenie letnie?
Jakieś lekkie i pożywne, najlepiej takie które można zjeść i nie jest się głodnym przez resztę dnia.
12. Ulubiony napój letni?
Sok pomarańczowy zdecydowanie, lub zimny kompot!
13. Czy kiedykolwiek byłaś na nartach wodnych lub żeglowałaś?
Byłam na nartach wodnych
14. Jaki jest Twój ulubiony produkt do twarzy w lecie?
Filtr do twarzy
15. Jaki jest twój ulubiony element ubrania tego lata?
Długie maxi dress i krótkie topy.




1 komentarz: