niedziela, 24 lutego 2013

25 faktów o mnie


1.Lubię sprzątać pomimo tego, że jestem straszną bałaganiarą, przez pierwsze dwa dni nic nie ruszam, żeby znowu nie było bałaganu.
2.Bardzo uszczęśliwia mnie słońce, deszcz natomiast mnie dołuje.
3.Jestem bardzo wybredna, najczęściej trzymam się tego w co wierze i co kocham.
4.Mogę wydawać się całkiem nieśmiała, gdy kogoś poznaje ale szybko się to zmienia.
5.Nie lubię wody mineralnej.

6.Hiszpania i LA najpiękniejsze miejsca na świecie jakie widziałam, mam z nimi związanych tak mnóstwo wspomnień.
7.Uwielbiam zapach gotowanych grzybów.
8.Jestem uzależniona od babeczek.


9.Gorącą czekoladę mogę pić o każdej porze dnia i nocy.
10.Pomimo tego, że często latam samolotami, to nadal się boję.
11.Gdy jestem sama w domu cały czas śpiewam, ale nigdy jak ktoś jest.
12.Kiedy jest mi zimno jestem naprawdę w złym humorze. 
13.Uwielbiam długie jazdy samochodem i odkrywanie nowych miejsc, głównie na plaży.
14.Jestem zakupoholiczką, uwielbiam ubrania a w szczególności buty i torebki. Nie miałam jeszcze takiego wyjścia na zakupy, żebym nie kupiła albo butów albo torebki.
15.Uwielbiam pastelowe i delikatne ubrania.

16.Kocham czytać książki.
17.Uwielbiam oglądać MTV a w szczególności Ekipa z Newcastle
18.Zawsze chciałam mieć starszego brata.
19.Największe szczęście daje mi rodzina, mój chłopak i moja przyjaciółka.
20.Nienawidzę czekać aż wyschną mi paznokcie zawsze coś dotknę i się popsują, bardzo łatwo mnie to denerwuje.
21.Kocham polskie filmy, uważam, że są to najlepsze filmy, mamy naprawę dobrych aktorów.
22.Modą interesuję się od małego, zawsze lubiłam się 'stroić' zakładać mamy ubrania i szpilki.
23.Kocham tatuaże, mam jeden, ale mam zamiar jeszcze jakieś sobie zrobić.
24.Nienawidzę jeśli dziewczyny mówią, że są brzydkie, grube itp. Każda z nas jest wyjątkowa i powinna się zaakceptować taka jaka jest.
25.Nienawidzę jak ktoś przeszkadza mi w pisaniu posta na bloga, najczęściej gdy już się skupię i coś piszę, jak ktoś do mnie mówi nie słyszę.


To by było na tyle, mam nadzieję, że dowiedzieliście się czegoś nowego o mnie. :)

1 komentarz: