czwartek, 14 lutego 2013

Walentynki

Cześć kochani !
Dzisiaj mamy taki wspaniały dzień 14 lutego są to Walentynki, osobiście nie przepadam za tego typu 'świętami' ponieważ uważam, że jeśli mamy już swoją drugą połówkę cudowny czas powinniśmy z nią spędzać każdego dnia a nie tylko raz do roku w Walentynki, bardzo dziwiłam się czytając niektóre posty na facebooku jaki to cudowny dzień, jak kochają swoją drugą połówkę i jaki cudowny dzień z nią spędzą, a przez pozostały rok nie pojawią się żadne wpisy an temat tej osoby. Nie twierdzę, że ja jestem idealna i spędzam cudowny czas przez cały rok z moim chłopakiem ale staram się aby wszytko było jak najlepiej. W sumie to też prawda, że w Walentynki trzeba lepiej się postarać i wymyślić coś fajnego, żeby zaskoczyć naszego chłopaka tudzież dziewczynę.  Ja postanowiłam przygotować dla Igora dwa desery, dzisiaj nie poszłam na uczelnię więc od godziny 7 rano stoję w kuchni i robię te desery jeden mam już gotowy więc jest dobrze, został tylko jeden. Ale mam nadzieję, że tak samo pójdzie mi szybko ja poprzedni. Wstawię Wam dwa filmiki deserów które ja robię.

Inspiracje deserów zostały pobrane od Agnieszki czyli nieesia25 którą na pewno każdy z Was zna :)
http://www.youtube.com/user/nieesia25/featured



Miłych walentynek kochani ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz