piątek, 8 lutego 2013

Inspiracje

Cześć kochani! Jakie macie plany na piątek? Jakaś impreza lub coś? :) Ja prawdopodobnie wychodzę na domówkę:)
W dzisiejszym poscie chciałabym dodać Wam parę inspiracji, bo na tym blogu chyba nie było przeznaczonej notki dla samych inspiracji. Chcę od razu Wam powiedzieć  jakie notki pojawią się w najbliższym czasie a więc na pewno będzie to jakiś konkurs, zakupy, kosmetyki do pielegnacji włosów, twarzy i ciała. Ulubione produkty i może pokaże Wam się w jakieś stylizacji, ale to nie jest pewne ponieważ nie jestem na tyle odważna.Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie:).Możliwe też, że pojawi się post tak ja na photoblogu w którym napiszę coś dla Was po angielsku. A teraz bez zbędnego przedłużania zapraszam do oglądania kilku inspiracji:




Kocham Was ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz